czwartek, 22 marca 2012

KONTAKT




gonia-mac@wp.pl 



9 komentarzy:

  1. Zycze powodzenia i wytrwalosci!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak jak poprzedniczka - życzę Ci powiedzenia i wytrwałości i lepiej moderuj sobie komentarze o ile ich nie moderujesz :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że się zrewanżujesz? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia kochana :*:*:*

    śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z własnego doświadczenia wiem niestety, jak ludzie potrafią obrażać w komentarzach i poniżać :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ja ostatnio dostałam takiego komentarza, że nie jedna osoba by się popłakała... Dlatego od kilku dni moderuję :) Ty oczywiście zrobisz jak będziesz uważała za słuszne, ale wiedz, że diabełki czyhają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia! :)) sama co dopiero zaczelam blogowanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia : )
    Czekam na więcej : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie ;)
    Ja również od niedawna zaczęłam blogować ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie-
    http://lifeofpaulyne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń