piątek, 6 kwietnia 2012

Cześć wszystkim. Przepraszam,że tak długo nie pisałam,ale nie miałam czasu,mam nadzieję,że przynajmniej teraz jakoś się to zmieni,przez to,że mamy wolne. Niestety dzisiaj wam nie podam wyniku konkursu,ale postaram się przygotować go na jutro,mam nadzieję,że się na mnie nie gniewacie,ale nie spodziewałam się aż tylu komentarzy,ale dziękuję za wszystkie! Kochani dziękuję wam za wszystkie wejścia,przez te ostatnie dni licznik wzrósł niesamowicie! Dziękuję jeszcze raz! Chciałam,abyście mnie lajkowali na fejsbuku <3 
W środę miałam dzień wolny,więc wybrałam się na zakupy,a tu parę rzeczy z moich łowów,oczywiście możecie pisać co o nich sądzicie: 


 -bransoletka sowa.


 - kurtka jeansowa,planuje ją trochę przerobić. 


- apaszka.


- samsung ch@t,posiadam go od paru tygodni i sądzę,że telefon jest beznadziejny,źle się na nim pisze,nie polecam. Buziaki. 




10 komentarzy:

  1. dziekuje :)
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze masz ten tel? Ja uważam, że jest cudowny. Poluję na niego ^^
    Dziękuję za odwiedziny na blogu, zapraszam do obserwowania ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurtka i apaszka! :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna kurtka i apaszka :)
    fajny telefon :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam telefon, z czasem się do niego przyzwyczaisz.
    Dla mnie jest dobry pod względem WiFi dzięki temu mogę dodawać
    na Fb nowe posty, i mieć lepszy kontakt z moimi czytelnikami w każdym miejscu np w podróży :) Kurtka boska !. ;d.

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam taki fon i jestem z niego bardzoooo zadowolona !! :P

    OdpowiedzUsuń