sobota, 21 kwietnia 2012

WYNIKI KONKURSU DEICHMANN

Cześć Kochani ! Wczoraj były w mojej szkole drzwi otwarte, na których musiałam zostać, wróciłam do domu o 19 a poszłam spać o 20. Byłam strasznie zmęczona, dzisiaj za parę godzin uciekam na 18-stkę do Pauliny, idziemy na imprezę do Remesu . Kochani mam dla was wyniki konkursu Deichmann dla fashionistek,a o to one: 

KONKURS DEICHMANN DLA FASHIONISTEK: 

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie „Ułóż zestaw ubrań na randkę i wygraj bony do sklepów marki Deichmann”. Po burzliwych naradach wybraliśmy trzy zestawy, które zostaną nagrodzone bonami na zakupy:

1 miejsce
bon o wartości 150 zł do wykorzystania na zakupy w sklepach marki Deichmann otrzymuje frotka za zestaw ubrań carpe diem



2 miejsce
bon o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach marki Deichmann otrzymuje agatta za zestaw efekt motyla



3 miejsce
bon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach marki Deichmann otrzymuje paulina83 za zestaw w kolorze beżu & piasku



Gratulujemy!
Dziękujemy za wszystkie zestawy stworzone w konkursie i zapraszamy do udziału w konkursie Reserved.

Ja również wszystkim gratuluję i życzę kolejnych wygranych w konkursach :) Pozdrawiam! 





22 komentarze:

  1. Gratulacje ♥ mnie najbardziej zachwyca 2 :) ale reszta też jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci bardzo!:*
    gratuluję wygranym!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 zestaw mi się najbardziej podoba ;D
    miłej zabawy ;*
    i dziękuję za miły komentarz na blogu ; )
    obserwuję jak możesz to dodaj się też u mnie zależy mi ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcą;)
    Jak dla mnie to trzeci zestaw najlepszy;)

    Dziękuję za miły komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zestawy mi się podobają ;d gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuluję :) Wszystkie mi się podobają!: ) Zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:)
    obserwujemy jeśli tak to ja już cię obserwuję

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    wszystkie zachwycają oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog !!!! :D Zapraszam na mój blog : www.kinga089.blogspot.com

    PROSZE DODAWAJ KOMENTARZE !!! Bardzo mi na tym ZALEŻYYY !!!!! plissss :D

    OdpowiedzUsuń na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranym;)
    nie było mnie jeszcze na blogu jak był konkurs... ale teraz obserwuję i czekam na następny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podobna ten II zestaw :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranym.:)
    Zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ;* Jak uważasz, powinnam kontynuować projekt DIY?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie! :) PS. świetny kursor

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny konkurs - 3 stylizacja jak dla mnie najlepsza *.*



    malgorzata-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję:)
    Jak dla mnie, to wyniki powinny być odwrotnie ;)
    3 miejsce powinno być 1, a 1 miejsce 3

    OdpowiedzUsuń