wtorek, 22 maja 2012

OMBRE HAIR?

Dobry wieczór. Przepraszam,że tak późno - ale mam codzienne urwanie głowy, ale i tak muszę przyznać, że wieczorem mi się najlepiej pisze. Dzisiejszy dzień spędziłam dość męcząco, praktyki i te sprawy, dzisiaj robiłam za ogrodnika, jedynym plusem było słońce na dworze, które ładnie smażyło mi plecy. Co do pogody to jest cudowne słońce tylko trochę za gorąco, jutro jak nas wypuszczą wcześniej to idę na ogród się trochę poopalać, trzeba sobie jakoś przyciemnić skórę, a jestem z tych co lubią być opalone. 
Jutro środa, ten czas szybko mija, niedługo czerwiec i znów szkoła, kocham to normalnie. W sumie bardzo się już przyzwyczaiłam do pracy w hotelu, jak odejdę w czerwcu będzie mi tego wszystkiego brakować, szybko się przyzwyczajam do miejsc i nowych ludzi. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę - teraz może jako gość? kto wie :) Niedługo przyjeżdża do mnie rodzinka z Schnaittach ( Niemcy ) , w sumie bardzo się za nimi stęskniłam i szkoda, że przyjeżdżają tylko na weekend. W sobotę planujemy zrobić mi mini osiemnastkę , która już tak wiem miałam,ale akurat tych gości zabrakło, więc fajnie dwa razy świętować osiemnaście lat, tylko, że już niedługo na karku będę mieć dziewiętnaście, ale żyjmy tym co jest teraz. 

OMBRE HAIR
Jest to bardzo proste, dużo już przeczytałam o tym na blogu i skorzystałam z filmów, gdy tylko znajdę trochę wolnego czasu, wybiorę się do drogerii i zakupię sobie rozjaśniacz - bo tylko to jest w sumie potrzebne tak na prawdę do tego. Pytałam w salonie fryzjerskim ile kosztuje zrobienie ombre - 70 zł, a normalnie rozjaśniacz kosztuje 6-7zł, więc wole zainwestować w rozjaśniacz i mamę, bądź pomoc koleżanki. Gdy tylko zrobię ombre wrzucę wam parę fotek, bądź jak uda mi się nagrać filmik to wam go tutaj udostępnię. A co wy sądzicie o ombre hair? 


44 komentarze:

  1. Niezbyt podoba mi się moda na ombre, ale co kto lubi:) Jak komuś pasuje to czemu nie:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrobione ombre jest piękne... ale sama w życiu bym sobie tego nie zrobiła, bo widziałam już wiele schrzanionych :/ mam nadzieję, że wiesz co robisz -i pochwal się efektem!

    OdpowiedzUsuń
  3. thank you for follow me!!! I'm following you now :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, w salonie nie opłaca się tego robić, można samemu pokombinować, kupić tonery i zrobić sobie jakieś szalone kolory na rozjaśnionych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak będą ci pasowały ;) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ombre jest super ,tyle że nie każdemu pasuja:) ale z niecierpliwością czekam na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja choruje na ombre ostatnio :) ale trochę się boje :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście uwielbiam chyba wszystkie kombinacje dotyczące fryzury, włosów. Ciekaw jestem tego jak Tobie wyjdą. ; )
    Mi robiła siostra rozjaśniaczem, ale to w celu farbowania później na różowo. W sumie ciężka sprawa zrobić to dokładnie i równo w miarę. Rozjaśniacze mają strasznie niefajną konsystencję w porównaniu do farb. ; <

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz mam dosyc tej pogody
    w pracy az mi sie slabo robilo i krecilo mi sie w glowie
    jakbym miala spedzic dzien na dworzu to bym chyba zwariowala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt to znaleźć coś co nas interesuje i już :)
      chęci do działania same przyjdą

      mnie ta pogoda wykańcza

      Usuń
  10. Czekam na rezultat, niestety ombre bardzo niszczy włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy bym nie pomyślała ,że te piękne włosy nazywają się ombre , tak !zdecydowanie zrób i wklej szybko zdjęcia na bloga!jestem bardzo ciekawa efektu końcowego !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zamierzam zrobić sobie na wakacje kolorowe końcówki, zobaczymy co z tego wyjdzie! Super efekt, uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ombre są świetne! pewnie, że lepiej zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piesek bardziej siostry niż mój. I ona jest na tych zdjęciach. A pieska kocha, kocha... Na dwóch zdjęciach widać wytatuowanego pupila na jej nodze. ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to wygląda ; )
    zapraszam i pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najchętniej pracowałabym na te wakacje! A skąd jesteś?;>

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham ombre <3

    zapraszam : styleetvie.blogspot.com + obserwuje . :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym zrobiła u fryzjera jednak :)
    W domu nie wiadomo jak to wyjdzie :)

    Obserwuję :)
    klaudiawieczorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ombre *.*
    na pewno się przyda, dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ombre jest cudowne! czekam na rezultaty:D
    a co do opalania- kocham tak beztrosko leżeć na słoneczku i nie myśleć o niczym;) J.

    OdpowiedzUsuń
  21. super wygladaja takie wloski tylko po rozjasniaczu koncowki pewnie niezbyt pieknie wygladaja :(

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym też spróbować zrobić sobie sama ombre ale boję się, że jak nie wyjdzie albo będzie brzydko wyglądać, to nie będę miała na kogo zwalić winy:P

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy jestem efektów:)! fajne włosy

    OdpowiedzUsuń
  24. ombre! kocham!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I think ombre hair looks amazing on people with longer hair. I would really like to get it done by I'm too chicken and my hair's too short for it :(.

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się to niezwykle podoba, jednak teraz gdy fryzjerka opitoliła mi za przeproszeniem połowę mojej czaszki nici z tego typu wybryków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. moim zdaniem nie na każdych włosach wygląda to ładnie. na krótkich wygląda brzydko, a na dłuższych ładniej. Chociaż jak widze niektóre dziewczyne z ombre to łapie się za głowę :d

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobra. Przyznam się bez bicia. To trochę ja zawaliłam sprawę bo jej mówię: "Niech pani tnie! Co się pani przejmuje". I wyszło, jak wyszło. Ale ja też się nie przejmuję. Nie wygląda to aż tak tragicznie. Zresztą moje włosy potrzebowały trochę wytchnienia od długości:)

    OdpowiedzUsuń
  29. tez bardzo podoba mi sie taki efekt lekko porozjasnianych wlosow - ladnie to wyglada zwlaszcza latem - Kochana wrzuc zdjecia koniecznie z efektami - zapytam po prostu - obserwujemy? bedzie mi bardzo milo- pozdrawiam cieplutko:) pa

    OdpowiedzUsuń
  30. moim zdaniem wszystko zależy kto je nosi i jak są zrobione:) czasem mi się podobają, kiedy indziej nie:) ogólnie jednak efekt fajny:)
    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  31. mi się bardzo podoba na zdjęciach ale widziałam kilka razy na żywo i nie zrobiło to na mnie takiego wrażenia pozytywnego :/ a też myślałąm o tym, żeby sobie zrobić ;)
    zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  32. ombre <3 strasznie mi się podobają,ale nigdy bym się chyba nie odważyła zrobić tego,tak samo jak w ogóle zafarbować moich blond włosów,chyba musiało by mi odbić nieźle :P
    Pozdrawiam,buźka!

    OdpowiedzUsuń
  33. możesz mi pomóc ? jak ustawiłaś sobie na bloga po boku stronę od facebooka żeby Cię lubili ? :))

    OdpowiedzUsuń
  34. jasne,zawsze chętnie pomogę! :)
    przeczytaj tutaj instrukcję: http://blog.olicom.com.pl/2009/12/jak-dodac-facebook-fan-box-na-swoja-strone/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na maila gonia-mac@wp.pl ; wyśle Ci kod :)

      Usuń
  35. chce takie włosy ! s ą zajebiste !!

    OdpowiedzUsuń