poniedziałek, 18 czerwca 2012

TRENING PORTUGALII

Cześć Kochani. Przepraszam,że przez długi okres nie pisałam,ale chciałam jeszcze na koniec roku popoprawiać oceny. Mam nadzieję,że nie macie mi tego za złe,na szczęście już jest po wszystkim. W środę okaże się co z matmą, jutrzejszy dzień mam wolny,więc może uda mi się wyskoczyć na parę zdjęć. Muszę się pochwalić,ze ten rok bardzo dobrze mi poszedł,w sumie nie wliczając matmy w to co teraz piszę, ale z innych przedmiotów jestem bardzo zadowolona. Był to bardzo dobry rok,wiele rzeczy się u mnie zmieniło,może nie wszystko na lepsze,ale zazwyczaj zmiany są dobre,jeżeli tego teraz nie odczułam to zapewne odczuję to w najbliższych miesiącach lub latach. Na wakacje wybieram się nad Polskie Morze,nie wiem czy to na pewno wypali,ale przynajmniej mam jakiś plan na wakacje,który postaram się zrealizować. 
Pisałam o treningu Portugalii w Opalenicy,ale muszę wam się przyznać,że oddałam bratu bilet, z tego względu,że jest on wielkim fanem piłki nożnej. Z jednej strony było mi smutno,że oddałam bratu bilet - ale z drugiej serce mi się radowało,że go uszczęśliwiłam. Musze przyznać,że jestem zadowolona z decyzji,którą podjęłam. Dodam wam parę zdjęć,które udało się zrobić mojemu bratu na treningu: 












12 komentarzy:

  1. z chęcią wybrałabym się na taki trening;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kicia coś chyba zmieniłaś w wygladzie bloga nie?:* M

    OdpowiedzUsuń
  3. brat na pewno się ucieszył :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oddałaś bratu bilet? A Ronaldo na żywo nie zobaczony!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brat w niebo wzięty ;) Dobra siostra ;)

    http://www.vixenjessie.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój brat - gdybym go miała ;D
    Pewnie by się ucieszył jak cholera ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam siostrę starszą mieszkam od niej 25 km
    Brata niby też mam mieszka ode mnie kilometr - ale nie rozmawiamy praktycznie ;) długa historia wiec wole zakladać ze go nie mam, tak jest łatwiej...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki ;) - ja ciebie tez dodam tylko powiedz mi jak ;) jestem tu pierwszy dzien tak na prawde bo wczesniej sie nie udzielalam wcale

    OdpowiedzUsuń
  9. Także musiałam wiele rzeczy w szkole pozałatwiac dodatkowo ... Niestety, jak się chce miec naprawdę dobre oceny to trzeba walczyc :P Muszę przyznac, że jestes niezwykłą szczęściarą ! z chęcią byłabym na Twoim miejscu :D Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń