poniedziałek, 23 lipca 2012

ORIFLAME

Cześć ! Wakacje mijają,jeszcze został nam ponad miesiąc odpoczynku i znowu wrzesień, wolny czas tak szybko ucieka, jak na razie nie chce mi się tam wracać, jest mi dobrze tu i teraz. Chciałam,żeby te wakacje należały do najlepszych w moim życiu - co rok tak mówię, a co roku są takie same - czyli nudne. 
Nic ciekawego w moim życiu się nie zmienia, codziennie jest to samo, mam nadzieje,że plany na ten weekend chociaż wypalą. Dzisiaj uciekam nad jeziorko,wiec mam nadzieję,że się troszkę opalę - wam życzę miłego dnia !  PRZYPOMINAM O ROZDANIU
Dzisiaj mam dla was recenzję kosmetyków z Oriflame,z których jestem bardzo zadowolona. 
Chcę serdecznie podziękować Pani Elwirze - Dyrektorce Klubu Oriflame za wspaniałe produkty oraz za współpracę! :) 

Błyszczyk do ust - Just Relax lavender / 10 ml / 9,90 


+ ładny kolor
+ bardzo ładny zapach lawendy
+ nie skleja ust 
+ połyskujący
+ delikatnie kryjący
+ nie wysusza ust
+ utrzymuje się długo na ustach
+ usta są po nim gładkie i nawilżone
+ wygodny aplikator
+ nie zbiera się w kącikach ust oraz w ich załamaniach

Pure Nature Organic Citrus & Eyebright Refreshing Eye Gel / Odświeżający żel pod oczy z organicznymi ekstraktami z cytryny i świetlika / 15 ml / 11,90 


+ doskonale nawilża skórę wokół oczu
+ bezzapachowy
+ redukuje oznaki zmęczenia
+ skóra jest bardzo delikatna
+ przywraca skórze blask
+ przyjemnie delikatnie chłodzi
+ skóra wygląda na ożywioną



Jeśli chciałabyś kupować kosmetyki bez 30% marży lub zarabiać jako konsultantka, uczestniczyć w bezpłatnych szkoleniach kosmetycznych i marketingowych, zapisz się do Klubu Oriflame - wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, który znajduje się TUTAJ 


Na facebooku są regularnie organizowane konkursy z nagrodami i dzisiaj ruszył kolejny, więc zapraszam do polubienia fan page ! 

28 komentarzy:

  1. chętnie wypróbuję żel pod oczy :) zapraszam, u mnie nowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są mojego autorstwa, a jest na nich moja faktycznie śliczna koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor błyszczyka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, dziękuję za recenzję i cieszę się, że produkty przypadły Pani do gustu:-) Przypominam, że rejestrując się na www.oripolska.pl/rejestracja można zamawiać bez 30% marży, a lubiąc nas na Facebooku ma się szansę na nagrody konkursowe. Miłego poniedziałku;-) Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię błyszczyki z Oriflame! chyba nawet moja przyjaciółka ma taki sam i z tego co pamiętam, miał fajną konsystencję:)
    www.feszynplejs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ten żel pod oczy mnie zaciekawił ;)

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę się musiała w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. tego błyszczyka jeszcze nie miałam :)
    ale postaram się go jak najszybciej kupic ^^
    ps. wpadniejsz do mnie ? smilefoorme.blogspot.com - jesli spodoba ci sie mój blog zaobserwuj - odwdzięcze się

    OdpowiedzUsuń
  9. o, no, też całkiem sprawna puszeczka :) a chcesz go do jakichś poważniejszych zdjęć czy tak dla funu?

    OdpowiedzUsuń
  10. ano tak, różnica ogromna :) jednak czy jest sens bulenia dość sporej kasy na aparat, żeby dodawać zdjęcia na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uff, ja jeszcze 2 miesiące wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna odpowiedź! :) podróżowaaaanieee <3

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ; )
    + Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie ;)
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź w komentarzu http://cosmicdays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. błyszczyk ma bardzo ciekawy kolor, chciałabym go zobaczyć na ustach :)

    obserwuję i zapraszam do siebie www.holidayxinxhollywood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życie zawsze będzie nudne gdy codziennie będzie nas spotykało to samo. Jeśli chodzi o produkty, błyszczyk wydaje się być bardzo zachęcający ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życie zawsze będzie nudne gdy codziennie będzie nas spotykało to samo. Jeśli chodzi o produkty, błyszczyk wydaje się być bardzo zachęcający ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie zachecił ten żel :) Z chęcią go kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ogromnie ciekawa żelu pod oczy ;) Nigdy nie miałam jeszcze takiego kosmetyku :D

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. również jestem konsultantką:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  22. z Oriflame współpracuje już od 3 lat i jestem bardzo zadowolona z kosmetyków,
    kremy i podkłady są rewelacyjne. Polecam;)pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. żel wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń