poniedziałek, 6 sierpnia 2012

KONTAKTOWE.PL

Hej ! Wczoraj pojechałam na Dni Zbąszynia, niestety miałam z tym małe problemy, ponieważ mój tatuś ' nawalił ', ale mój mężczyzna jest taki kochany i po mnie przyjechał. Spędziłam niesamowity dzień/wieczór w Zbąszyniu - jakoś nigdy tam nie lubiłam jeździć, ale teraz mogę powiedzieć, że role się odmieniły, ponieważ zawsze mnie rodzicie musieli namawiać do wyjazdu tam a teraz jest na odwrót :) Tego bym się nigdy nie spodziewała !  Dzięki Tobie kochanie czuje się jak w jakiejś bajce! 
Nie spodziewałam się tego, że w te wakacje się zakocham, że poznam takiego fantastycznego mężczyznę
Życie lubi zaskakiwać. Takie dni i wieczory mogę spędzać codziennie! 
Mój ukochany wczoraj zrobił mi bardzo miłą niespodziankę! 

Muszę przyznać,że dzisiaj znów kombinowałam z włosami i sobie je troszkę mocniej rozjaśniłam - chodzi mi tutaj o końcówki :)  


Ostatnio załapałam się do testowania okularów przeciwsłonecznych i płynu do soczewek od kontaktowe.pl 
Cieszę się , bo słońce przez ostatnie dni dawało niesamowicie - więc mogłam je wykorzystać i obronić moje oczy przed słońcem. Okulary mogłam sobie sama wybrać, wybrałam te,które najbardziej mi przypadły do gustu - są świetne! Dodatkowo dostałam śliczne etui - teraz mi się na pewno nie porysują! Niestety soczewek nie noszę,ale na pewno znajdę osobę,która przetestuje płyn! Dodatkowo do okularów dostałam świetne lusterko - które mi się bardzo przyda. Jedna część lusterka jest powiększająca - nie lubię patrzeć na siebie z takiego bliska, ale czasem się przydaje. Postaram się w najbliższym czasie dodać parę zdjęć i zaprezentować wam okulary na moim nosie. 




Przypominam o konkursie z She Bijou! 



22 komentarze:

  1. Fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne okularki.
    Już się zapisałąm do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może zdradzisz zawartość paczki .?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się niezmiernie! :)
    i dodaję do obserwowanych, będę często wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj, jak uroczo :) zazdroszczę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęścia !
    świetne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. MIŁOŚĆ :) ostatnio pisałam w poście że upiększa i sprawia że czyjemy się piękniejsze. ważne żeby mieć kogoś niezwykłego u swojego boku :) dni Zbąszynia ale jaja ;) chyba tylko raz w życiu brałam w nich udział :) heh xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. o rny, cudowne okularki *.*
    i szczęścia w miłości ;)
    w wolnej chwili wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki ksztalt okularow :) pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że chociaż komuś się układa w sprawach sercowych. Okularki fajne :>

    OdpowiedzUsuń
  12. tak, cały blog to moje dzieło, no może oprócz nagłówka hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne okulary:))

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne okululary.
    Dopiero zaczęłam prowadzić blog'a. Mam nadzieję, że wpadniesz od czasu do czasu zerknąć co się w nim dzieje. Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne te okulary, pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń