poniedziałek, 27 sierpnia 2012

WYNIKI LA-BELLE.PL

Cześć ! Niestety z dnia na dzień jest coraz zimniej - nie podoba mi się to, dzisiaj jest ostatni wolny poniedziałek dobija mnie ta myśl, że znów za kilka dni zacznie się szara codzienność, ranne wstawanie i pociąg po szóstej. Po powrocie ze szkoły, moje cudowne łóżko będzie mnie do siebie wołało, oczywiście się skuszę, zasnę na przynajmniej dwie godziny, potem gdy otworzę oczy będzie już ciemno, nic mi się nie będzie chciało, odrobię lekcje, posiedzę troszkę przed telewizorem pooglądam jakieś telenowele, pójdę się umyć i spać, tak wyglądał każdy mój dzień szkolny. Teraz pewnie za dużo się nie zmieni tyle, że muszę wziąć pod uwagę moje kochanie, z którym będę spędzać czas. Uważam, że dla chcącego nic trudnego! Więc damy radę, musimy ! Dzisiejszy dzień spędziłam cudownie, w sumie ostatnio moje dni tak cały czas wyglądają, dziękuję Aniołku to dzięki Tobie! Mimo,że pogoda nie należy do najlepszych . 

Wczoraj zakończył się konkurs z La-Belle.pl
a dzisiaj chciałam wam przedstawić wyniki . 
A więc serdecznie chciałabym pogratulować wraz firmą La-Belle.pl 
Patrycji - WILD LOVE 
która zgarnia pierścionek z kolekcji FLY WINGS
Serdecznie gratulujemy! 
PS. Jeżeli umieścisz stylizację z pierścionkiem trafisz na stronę La-Belle.pl do działu stylizacji! 

21 komentarzy:

  1. aaa! mega się cieszę. dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. niczym prezent imieninowy ;p heh ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj, nie tylko Ciebie to dobija. :(
    Pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! ;)
    Zapraszam do mnie u mnie konkurs, z nagrodą którą sobie wybierzesz :)
    Bardzo łatwy !

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny pierścionek! gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny pierscionek :)

    masz racje, znowu bedzie monotonnie, szaro, znowu popadniemy w rutynę.. ale czy to nie jest tez jakis urok jesieni? obecnie marze zeby siedziec w wygodnym duzym t-shircie, ukochanych spodniach z pizamy i grubych papciach, pic cappucino w ogromnym kubku i ogladac seriale. kazda pora roku ma swoje uroki ;)

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie zapewne będzie to wyglądać tak samo... ;d
    gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  8. ehh, mój dzień w roku szkolnym wygląda i będzie wyglądał podobnie. najgorsze są te drzemki w ciągu dnia. niby powinny dać siły i odświeżyć umysł a po nich tym bardziej nie mam na nic siły.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :P
    Zapraszam do mnie do obserwowania , komentowania na pewno się oddzwięcze ♥ To dla mnie ważne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałabym już nic przeciwko tej nauce, gdyby lekcje były chociaż na 10h. ^^
    Moje dni szkolne wglądają tak, że wstaję o 6h, wracam do domu o 17h. jem obiad i idę spać >.<

    pozdrawiam;)

    ____
    ipepperminted.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń