poniedziałek, 13 sierpnia 2012

WYNIKI ROZDANIA

Cześć Kochani ! Dzisiaj nie zbyt dobrze się czuje, tu mnie kark boli, a tam głowa, najchętniej bym wskoczyła do łóżka i nie wychodziła, w dodatku jest mi strasznie zimno. Zaraz wezmę jakieś witaminki i wskoczę do łóżka, może podkradnę bratu jakaś książkę i sobie poczytam. 
Przygotowałam dla was dzisiaj wyniki rozdania,które organizowałam, oczywiście generator kodów zdecydował kto wygrał! Jest mi bardzo miło,że aż tyle osób zgłosiło się do rozdania,lecz niestety nie wszyscy spełnili wszystkie warunki. I wasze komentarze nie były brane pod uwagę. 


Szczęśliwą osobą okazała się Lily Allen 
Serdeczne gratulację! Proszę o podanie adresu - gonia-mac@wp.pl

W najbliższym czasie dodam wyniki She Bijou!
Przygotowuję już dla was kolejne rozdanie :) 

 

+ dodałam na blogu nową rubrykę ' sprzedam ' osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy - gonia-mac@wp.p + w najbliższym czasie dodam jeszcze więcej rzeczy :) 

5 komentarzy: