czwartek, 9 maja 2013

RECENZJA BALSAMU - VENUS

Cześć. Przepraszam, że przez jakiś czas niestety mnie tutaj nie było, ale niestety, brak czasu, szkoła i wiele innych czynników się do tego przyczyniło. Dzisiaj jest mój 4 dzień na praktykach, idę dzisiaj na popołudniu, nie mogę narzekać na hotel, bo bardzo przyjemna atmosfera tam panuje, tylko niestety te popołudniówki mnie dobijają. Pogoda za oknem jest śliczna, a ja muszę siedzieć zamknięta w hotelu. Postaram się częściej pisać, może nie codziennie, ale na tyle ile będę mogła. Musze tu kilka zmian wprowadzić, ponieważ zaniedbałam troszkę bloga. Na dzisiaj przygotowałam dla was recenzję balsamu po goleniu i depilacji - VENUS . Pewnie znacie firmę Venus, bo już od dobrych lat jest na rynku z nami.

BALSAM PO GOLENIU I DEPILACJI 


Balsam polecany jest do depilacji i goleniu. Skuteczność jego jest naprawdę niesamowita, usuwa podrażnienia i przynosi ukojenie. Używałam ten balsam przed dobry miesiąc, muszę przyznać, że widać efekty. Moja skóra jest doskonale nawilżona,gładka, miękka a zapach unosił się naprawdę przez długie godziny - olej kokosowy, masło pomarańczowe & witamina E. Opakowanie standardowe - uważam, że takie jest najlepsze.



Muszę przyznać, że dzięki balsamowi, pozbyłam się problemu suchej skóry. Dziękuję serdecznie za możliwość przetestowania balsamu, który naprawdę okazał się strzałem w 10, nie piszę tego tylko dlatego, żeby przypodobać się firmie Venus, ale piszę osobiście szczerzę. Polecam każdemu z osobna, również wam polecę świetną piankę do golenia, która uwielbiam - Pianka do golenia dla Pań (zapach konwalii) - Venus  .


Serdecznie zapraszam do zakupów, a już niedługo postaram się zorganizować u mnie konkurs, żebyście nie musieli tylko czytać, tylko jeszcze coś otrzymywać. Powoli się za to zabieram, wam przesyłam buziaki i może już jutro jakaś mała sesja? :) kto wie! Buziaki! 

strona internetowa : KLIK
facebook: KLIK 

2 komentarze: