poniedziałek, 24 czerwca 2013

HOLIDAAY :)

Hej wszystkim ! Wiem, że wczoraj miałam napisać, ale niestety zabrało mi sił i czasu, gdyż byłam tak wykończona fizycznie, że nie udało mi się nawet odpalić laptopa, mam nadzieje, że mi to wybaczycie. Totalnie nogi dopiero dzisiaj zaczynają normalnie funkcjonować. W Sielinku odbywały się targi rolnicze, gdzie robiłam za kelnerkę, podawałam do stołu i wiele wiele innych rzeczy. Niestety pogoda się już psuje, szkoda, bo za bardzo z niej nie skorzystałam, ale najważniejsze jest to, że już zaczęłam wakacje, nie było mnie dzisiaj w szkole, jutro też mnie nie będzie i w kolejne dni, dopiero zawitam do szkoły po świadectwo i znowu 2 miesiące odpoczynku od pisania wypracowań, liczenia zadań z matmy, które w życiu w ogóle mi się nie przydadzą, oraz reszty przedmiotów. Na całe 2 miesiące mam spokój! 






 ( bejsbolówka - denley / t-shirt - koszulkiDTG.pl / buty - pantofelek24.pl / spodnie- no name

6 komentarzy: