niedziela, 15 września 2013

Recenzja - Uholki.pl

Postanowiłam dodać wam recenzję produktów z drogerii internetowej UHOLKI - gdybym mogła ocenić tą drogerię gwiazdkami hotelowymi, oceniłabym ją na pięć gwiazdek. Drogeria jest naprawdę życzliwa, sumienna oraz dba o dobro klienta, nie spotkałam się jeszcze nigdy w życiu tak z dobrym sklepem internetowym, widać zaangażowanie w to co robią, klient jest dla nich najważniejszy. Wielki szacunek dla tej drogerii, całym sercem polecam. 



Przygotowałam dla was dzisiaj 3 recenzje kosmetyków, na samym wstępie przedstawię wam lakier do paznokci :

EVELINE Mini Max Quick Dry & Long Lasting nr.838



Lakiery mają małe szklane buteleczki (5ml), pędzelek cienki, równo przycięty - nie sprawia żadnych problemów i dobrze się nim operuje. Lakiery mają idealne konsystencje, nie za gęstą nie za rzadką. Wspaniale rozprowadzają się na płytce i absolutnie z żadnym nie miałam problemów. Nie tworzą smug i bąbli. Wysychają nawet szybko, ale ja i tak zawsze używam wysuszacza. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw - jest naprawdę lepszy efekt. Jednak mój miętowy ulubieniec, świetnie kryje już nawet przy jednej warstwie! Lakiery po wyschnięciu mają wspaniały połysk.

Nie mam do czego się przyczepić i jak tylko zobaczę gdzieś inne kolory to z chęcią je kupię. Zachęca także niska cena.

ZIAJA Maseczki, Maseczka łagodząca z glinką żółtą Anty - Stres


Wygodna jednorazowa saszetka mieści w sobie 7 ml produktu - jak dla mnie ilość idealną. Przyjemnie gęsta jednak nie tłusta konsystencja dobrze rozprowadza się na skórze i nie spływa z niej po aplikacji. Wraz z upływem czasu delikatnie zasycha. Maska pięknie pachnie - wyraźnie kokosowy aromat który wybija się na pierwszym planie towarzyszy nam przez cały czas który spędzamy z kosmetykiem na twarzy.
Maseczka zapewnia przyjemny efekt już po jednorazowym użyciu - doskonale zmiękcza skórę, przyjemnie ją nawilża i odżywia. Regularne stosowanie zaś daje długofalowe wyniki, za które bardzo ją lubię. Fajnie rozjaśnia skórę i delikatnie wyrównuje jej koloryt. Łagodzi też lekkie podrażnienia, pozostawia skórę rześką i odświeżoną. Podoba mi się także jej działanie nawilżające - nie ściąga skóry, w pierwszym odruchu po jej zmyciu nie sięgamy po krem bo najzwyczajniej pod słońcem nie ma takiej potrzeby. Kosmetyk nie wywołuje u mnie żadnych podrażnień czy innych reakcji alergicznych - jest łagodny i zarazem skuteczny! Polecam!




Świetny zapach, ekspresowe wchłanianie się, nie pozostawia na skórze tłustego efektu, który jest naprawdę bardzo męczący. Świetnie nawilża i doskonale pielęgnuje i regeneruje skórę rąk. Jestem bardzo zadowolona z tego kremu, jedynym minusem jest to, że jest ciężki dostęp do niego, tylko za pomocą zakupów on-line.

1 komentarz: