piątek, 18 października 2013

Stylove torebki

Cześć. Dzisiaj nadrabiam zaległości i piszę post za postem, mam nadzieję, że cieszycie się z tego. W tym poście chcę wam zaprezentować świetne torebki mojej koleżanki z gimnazjum - Darii, która ma naprawdę niesamowity talent! Było to dla mnie mega zaskoczenie, chociaż Daria od zawsze była utalentowana. 
Każda z torebek jest niepowtarzalna ze względu na swój wygląd zewnętrzny jak i jej wnętrze (różnorodne podszewki i smycze do kluczy - nie musicie się bać, że je zgubicie!) 
Smycze do kluczy wydają mi się bardzo oryginalne, teraz już wiem, że moje klucze od szafki szkolnej czy do domu nigdy się nie zgubią! A wierzcie mi, że z tym mam zawsze problem, bo jednak jestem fanką dużych torebek i mam problemy z ich znalezieniem. Daria personalizuje torebki, to znaczy, ze każda dziewczyna może wybrać sobie kolor podszewki i jaki rodzaj kieszonek chciałaby mieć w swojej wymarzonej torebce, w której zmieścicie indeks czy też tak jak ja zawsze szukacie w swoich torebkach komórki.


Już na pierwszym zdjęciu możecie zauważyć świetną kieszonkę oraz smycz do kluczy.






Pewnie macie podobne zdanie jak ja, że są naprawdę piękne!
Zapraszam serdecznie,możecie zobaczyć jeszcze więcej zdjęć - Stylove torebki - Daria Dolewa
świetne torebki i niskie ceny!
Polecam bardzo gorąco!  

6 komentarzy:

  1. Są piękne!
    Szczególnie te dwie biało czarne z ostatniego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa swietne! Szczególnie ta brazowaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na niebanalną torebkę! ;)
    A dokładnie, którą z bohaterek 'Przepisu na życie' przypominam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peter Harrison, web page spokesman
    for comparison website Money Supermarket, said:
    " Convictions send a clear message - insurance fraud is not a victimless crime. Because convictions mean higher premiums for their cover, men of this age can now expect to pay as much as £440 a year.
    homepage very cheap car
    insurance - www.montanaoutdoor.com - cheaper car insurance

    OdpowiedzUsuń