czwartek, 13 lutego 2014

Biały Jeleń Fresh & Young - Hipoalergiczna pianka do mycia twarzy

Cześć wszystkim. Dzisiaj zaprezentuje wam recenzję hipoalergicznej pianki do mycia twarzy Białego Jelenia, pewnie z wielu was ta firma obiła się o uszy albo co więcej korzystaliście z niej. Ja przyznaję, że korzystam z niektórych kosmetyków do dnia dzisiejszego.
Same opakowanie przypadło mi bardzo do gustu, gdyż jest higieniczne i nie trzeba jakiś konkretnych kombinacji co do niektórych żeli czy innych produktów.Wykonana z twardego plastiku stabilna butla nie przewraca się ani nie pęka. Jest przezroczysta i widać pozostałą ilość. Pompka jest dość duża i dozuje odpowiednią ilość produktu, jednak lepiej nacisnąć dwa-trzy razy, aby umyć całą twarz. Pompka posiada też blokadę, więc bez obaw możemy przenosić ją w torbie podróżnej i nie tylko. 
W butelce pianka ma konsystencję wody - jest niezwykle rzadka, lejąca. Dzięki pompce zamienia się w kremową piankę dobrze rozprowadzającą się po twarzy. Nakłada i zmywa się bardzo łatwo i szybko, nie wchodzi do oczu, ust czy nosa. Piana, jaką tworzy jest niezbyt zwarta, ale możemy jej objętość błyskawicznie zmniejszyć mieszaniem. 
"   Sama cena produktu, wywołuje na mojej twarzy niesamowity uśmiech  "
Działanie produktu jest naprawdę dobre, zostało sprawdzone bardzo dogłębnie. Używałam pianki głównie do mycia twarzy i szyi, muszę przyznać szczerze, że pianka nawet bardzo dobrze poradziła sobie jako demakijaż do twarzy, twarz była naprawdę dobrze oczyszczona i świeża. Można więc korzystać z niej na 2 sposoby, jako demakijaż i jako pianka do czyszczenia twarzy. Udało mi się nawet przeczytać w internecie, że jedna dziewczyna używała jej do depilacji, poleca dla osób, które mają podrażnienia po goleniu. 
Jedynym minusem, który bardzo szybko zauważyłam, to trudna dostępność, w sklepach stacjonarnych niestety w mojej miejscowości ich nie mają.  Jeżeli jesteś zainteresowana/y kupnem pianki do mycia twarzy bądź innym produktem, zapraszamy - sklep Biały Jeleń / Facebook / Facebook  

2 komentarze:

  1. Fajnie, że jest hipoalergiczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biały jeleń ma świetne produkty dla alergików. Dziwią mnie śmiechy ludzi którzy nie mają pojęcia jak działają te kosmetyki, a jajca sobie robią bo takie tanie i na pewno ch******. Ja tam je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń