wtorek, 25 lutego 2014

Giveaway Firmoo


DO WYGRANIA AŻ 5 kuponów upominkowych o wartości $30. 
Przeznacz je na swoje wymarzone okulary! 

Co trzeba zrobić:

1. Polubić Firmoo na Facebooku
2. Polubić malgorzata-m.blogspot.com na Facebooku
3. Udostępnić zdjęcie konkursowe na swoim FB.
4*. Być publicznym obserwatorem mojego bloga - jeżeli posiadasz konto google.

Konkurs trwa do 7 marca 2014 roku, a już następnego dnia wyniki!!




WYNIKI 
Z ogromną przyjemnością ogłaszam, że bony w wysokości $30 wygrywają:  
Szymon Fredyk 
Barbara Staszak
Ola Nina Mic
Gabriela Zięba
Alena Dubrowskaja

Gratulację!

Proszę zgłoś się do Firmoo podaj swoje dane do wysyłki. 
Już niedługo kolejny konkurs, będzie o co walczyć! 

5 komentarzy:

  1. ja odpuszczam, bo nie noszę okularów, ale życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te panterkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam dwie pary pink nerdy i czarne na które ostatnio tak bardzo mialam ochote ; ), jest to napewno jeden z fajniejszych dodatków, jakim mozna sie smiało uszczesliwic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobione ! :)
    Lubię i udostępniłam jako: Kaja T.
    Obserwuję jako: Kajka

    OdpowiedzUsuń