środa, 12 marca 2014

forever young

Cześć. Co u was? U mnie dużymi krokami zbliża się koniec szkoły, niestety przez to mam teraz nawał nauki a w dodatku od tygodnia pracuję w lokalnym sklepie w moim mieście. Praca raz w tygodniu, ale mam nadzieję, że po skończeniu szkoły załapię się tam do pracy, bądź jak w moim planie - otworzę sklep odzieżowy. Dzisiaj chcę wam przedstawić moje nowe produkty ze strony forever-young.pl . 



Super lekka baza pod makijaż cera tłusta/ mieszana redukuje świecenie się - klik 
Korektor o podwójnym działaniu rozświetla miejsca wymagające rozświetlenia i podkreśla kontury/cieniuje - klik



Niestety moim problemem jest cera tłusta, gdzie baza pod makijaż, jest dla mnie rewelacyjnym rozwiązaniem. Do szkoły nie maluję się fluidami, a mimo tego ją nakładam i muszę przyznać, że spisuję się idealnie. Baza jest bezzapachowa - co moim zdaniem jest wielkim plusem, bo nie wszyscy lubią zapach mięty czy też inne zapachy. 

Dla mnie wielkim plusem jest to, że wyrównuje i wygładza cerę, przygotowując do nałożenia idealnego makijażu, nie pozostawiając tłustej warstwy. Konsystencja bazy jest dosyć rzadka, bardzo delikatna, jest lekka i sprawia, że przyjemnie się ją nakłada . 

Baza jest koloru białego, jednak po nałożeniu na twarz, jest ona niewidoczna.Szybko się wchłania, sprawiając, że twarz staje się matowa .Przedłuża trwałość makijażu, nie obciążająca skóry. Nie zauważyłam , złego wpływu bazy na skórę twarzy mimo iż używam ją codziennie – przy mojej cerze tłustej jest to raczej konieczne, niż świecenie się w szkole jak ‘ lampka ‘ . 




Produkt o podwójnym działaniu, korektor + bronzer pozwala podkreślić miejsca na których chcemy skupić światło i przyciemnić wybrane kontury twarzy. Korektor pomoże nam zamaskować nasze niedoskonałości na wiele godzin. Bronzer idealnie nadaję się do konturowania twarzy. Nie zostawia plam. Jest trwały, nie znika w trakcie "noszenia" .




Miałyście już jakąś styczność z tymi kosmetykami? Jeżeli tak to zapraszam do podzielenia się opinią na moim blogu. 

5 komentarzy: