poniedziałek, 8 października 2012

WEEKENDOWO

Cześć Kochani ! Jak wam minął weekend? Mi całkiem przyjemnie, nienawidzę poniedziałków, nie dość,że jest to pierwszy dzień po weekendzie, kiedy trzeba szybko wstać to w dodatku mam 8 lekcji, co mnie naprawdę dobija. Dzisiejszy dzień rozpoczęłam kartkówka z marketingu, a potem to już szło z górki. 
Nawet nie wiecie ile bym dała za wakacje, za siedzenie w poniedziałek do późnych godzin na dworze i nie martwić się,że następnego dnia pójdę do szkoły, za siedzenie na plaży nad Kuźnickim jeziorem, chciałabym mieć znów tak wszystko w nosie jak miałam przez wakacje. Niestety wakacje już minęły,jesień już nas wita, coraz szybciej się ściemnia, coraz zimniej na dworze. Piątkowy dzień umilił mnie mój ukochany,który na wstępie przywitał mnie z koszulką J.Danielsa, na którą się napalałam od dłuższego czasu, nie wiem dlaczego tak bardzo podoba mi się ta koszulka, a teraz jeszcze bardziej mi się podoba niż dotychczas,może dlatego że jest od niego? może :) 
Sobotni wieczór spędziłam poza domem u mojego byłego kolegi z klasy - Wiśni, z gimnazjum, nikt by się nie spodziewał,że tak wszystko się potoczy, że kiedykolwiek będę miała możliwość jeszcze raz z nim posiedzieć i porozmawiać na przeróżne tematy. 




Niedzielę spędziłam w Zbąszyniu, tak jak tydzień temu, bardzo sympatyczny dzień w przecudownym towarzystwie, miałam możliwość troszkę pozwiedzać Zbąszyń, chociaż znam te miasto jak swoje. Pospacerowałam z moim ukochanym, za którym oczywiście się niezmiernie stęskniłam! Troszkę zimno było, ale do zniesienia, miałam przy sobie swój 'grzejniczek'. Najgorsze w tym wszystkim to są pociągi, powinny być zdecydowanie później zawsze mnie denerwują i się spóźniają, wczoraj i dzisiaj jak jechałam do szkoły, mimo,że to jest skromne opóźnienie 20 minutowe, ale to jest denerwujące, gdy trzeba w tym mrozie stać na dworze! Zimy jeszcze nie ma a już są opóźnienia.



17 komentarzy:

  1. hahaha, dobre foty, te z laczkiem mnie rozwaliło !; DD

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, pozytywne zdjęcia :D,
    ja w tym tygodniu mam w planach się obijać. choruję sobie w domowym zaciszu.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu widać, że fajnie było :)
    super fotki :D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie radosne minki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam się akurat cieszyłam że poniedziałek :D
    Wycieczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Funny photos! i like your blog! Maybe we follow each other? let me know :) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz, wakacje nie byłyby takie fajne, jakby trwały wiecznie - gdzieś by straciły urok po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek lakieru ;)

    Zapraszam do siebie na :
    http://bitikfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog:)

    Obserwujemy? FLYINGSNAP.COM

    OdpowiedzUsuń